Programa Incubació KIBs

Si tens un projecte de l’àmbit tecnològic amb potencial i vols fer-lo créixer el programa d’incubació KIV t’interessa!
El programa d’incubació per a projectes KIBs inclou allotjament, connexió a un ecosistema de més de 60 professionals i 25 empreses del sector, accions formatives, assessorament personalitzat per estudiar la viabilitat del teu projecte i l’accés a mentories amb experts i emprenedors amb experiència.
Què ofereix el programa d’incubació?
6 mesos gratuïts d’allotjament a l’Espai VIT.
Un entorn amb una àmplia xarxa de professionals de l’ecosistema digital.
Una agenda d’activitats pensades per connectar-te a la comunitat.
Mentorings en àmbits com l’econòmic, el finançer, model de negoci, l’accés a finançament, l’estratègia comercial i la connexió amb el mercat
Suport en la realització de tràmits en els diferents processos del projecte: Alta d’activitat, capitalitzacions, subvencions i constitució de la forma jurídica.
Accions formatives per accelerar el teu projecte.
Requisits d’accés al programa:
- Projecte emprenedor de menys de 3 anys
- Projecte que desenvolupi un nou producte o servei de base tecnològica orientat al mercat industrial.
Quan es compleixen cinc anys de la seva creació, la Càtedra del Món … Llegir-ne més
El Consell Comarcal d’Osona ha posat en marxa aquest curs escolar el … Llegir-ne més
Ara ja es pot cobrar salari i pensió amb 15 anys cotitzats, en … Llegir-ne més