Agenda per la Transformació Digital

Com utilitzar el màrqueting per impulsar el teu negoci

Amb Agnès Cruells, directora global de Màrqueting a Hillebrand

L’Agnès Cruells té un extens currículum vinculat a la direcció de màrqueting en empreses com Cacaolat, el Grup Godó, Codorniu, Henkel o Purina.
En aquest webinar aprofitem la dilatada experiència de l’Agnès per fer un repàs dels elements clau del màrqueting, sigui quina sigui la nostra dimensió, i com podem posar-los a treballar per impulsar la nostra empresa.

Magatzems automatitzats

Amb Jordi Colomer, cap de Logística del grup Gepork i Pere Padrós, cap d’Innovació de Kivnon.
Dimecres 6 d’octubre de 9.00h a 10.00h
Format virtual


Un dels exemples més visibles de la indústria 4.0 és la transformació dels magatzems i de la logística de planta (o intralogística), en entorns automatitzats que permeten adaptar-se dinàmicament a la demanda, la rotació o l’estacionalitat, optimizant l’emmagatzematge i el picking i en general guanyar agilitat i minimitzar les parades, pèrdues, endarreriments, etc.
Jordi Colomer ens compartirà l’experiència d’impulsar un projecte d’aquestes característiques a l’empresa Gepork i Pere Padrós ens introduirà els principals conceptes de la robòtica mòbil i la intralogística de la mà de Kivnon, una empresa catalana que dissenya i fabrica aquests tipus de solucions a tot el món.

Omnicanalitat amb el client al centre

Amb Josep Noguer Corporate Marketing Advisor a Ferrer International i ex responsable d’estratègia omnicanal a Boehringer Ingelheim
Dijous 10 de juny de 9.00h a 10.00h

L’omnicanalitat amb el client al centre. Parlem de marketing a grans empreses i a petites, de presa de decisions basada en dades, d’estratègia,…
La interacció amb els clients ha deixat de ser una responsabilitat exclusiva dels departaments de marketing. Ara el client està al centre de l’estratègia de l’empresa. Cal ser allà on els clients mantenen les seves converses, en el moment oportú, al canal més indicat, amb el missatge correcte, etc…
En Pep Noguer ens comparteix la seva experiència en aquesta evolució i les seves implicacions amb exemples que involucren empreses molt grans i molt petites.

Com generar valor a l’economia digital

Amb Marc Cortés, Soci i CEO de RocaSalvatella i professor d’ESADE Business School.
Dijous 29 d’abril de de 9.00h a 10.00h

Com hem d’afrontar la transformació digital? Com podem posicionar-nos davant l’auge de les empreses tecnològiques al nostre mercat? Com alineem l’empresa amb aquests reptes i amb els eixos de la transformació digital? Quins nous models de negoci podem considerar en aquest escenari canviant?

Àgora d’Opinió
Les tecnologies del futur: noves
tendències i serveis

Amb Carlos Grau, CEO de Mobile World Capital Barcelona.
Dimarts 04 de maig de 2021 a les 09.00h

09.00h Benvinguda institucional. Excma. Sra. Anna Erra, alcaldessa de Vic.
09.05h Presentació del ponent. Dr. Josep Arimany, president de Creacció.
09.10h Ponència del Sr. Carlos Grau, CEO de Mobile World Capital Barcelona (MWCapital).
10.00h Debat i torn de preguntes.
10.30h Fi del debat.

Com millorar l’experiència i relacionar-se digitalment

Amb Lluc Guarro, Manager de Transformació Digital de RocaSalvatella
Dijous 13 de maig de 9.00h a 10.00h

La transformació digital canvia i multiplica els canals de relació amb els clients. Com generar nous models de negoci a través de la servitització, per centrar-nos en el client amb l’objectiu de construir una relació duradora i rendible? Amazon és un aliat o un enemic? Com afrontar el repte de l’última milla i l’omnicanalitat?

L'agenda per la Transformació Digital

L’agenda per la transformació digital és un programa obert de conferències que es va construint per donar l’oportunitat d’incorporar noves temàtiques en funció de l’evolució de l’actualitat.
L’organització conjunta de l’Agenda per la Transformació Digital d’Osona per part de Creacció, Cambra d’Osona i CEDO, és un pas més en la consolidació de la col·laboració entre els agents del territori.