Punts d’atenció Reempresa

Els diferents punts d’atenció de la comarca d’Osona (Vic, Manlleu i Centelles) donen cobertura oferint el servei a tots els municipis osonencs.

Creacció, Agència d’emprenedoria, innovació i coneixement
Carrer del Dr. Junyent, 1 08500 Vic
93 881 55 33
reempresa.creaccio@creaccio.cat
Ajuntament de Centelles (Promoció Econòmica Osona Sud-Alt Congost)
Carrer Nou, 11 08540 Centelles
93 881 12 57
osonasud.altcongost@diba.cat
Ajuntament de Manlleu (Oficina de Promoció Econòmica, OPE)
Plaça Dalt Vila, 1 Planta 3 08560 Manlleu
93 851 50 22
empresa@manlleu.cat
“Reempresa ha estat una oportunitat per aconseguir feina a l’edat que tinc”

“Reempresa ens ha donat tranquilitat i seguretat en el procés de cessió, orientant-nos a totes dues”

“Volia que la meva empresa seguís amb l’activitat i no deixar els clients a l’estacada, Reempresa m’ha posat en contacte amb les persones que m’han aportat aquesta continuïtat”

Els guardons, impulsats per l’Agència Local de l’Energia del Consell Comarcal d’Osona, reconeixen les millors iniciatives municipals per avançar cap a un model energètic més sostenible.
Orís ha acollit aquest dijous la segona edició dels premis ALEO, … Llegir-ne més
El projecte, presentat aquest dimarts a Vic, proposa un model de producció i comercialització compartit amb acompanyament tècnic per facilitar l’entrada de nous productors i arribar al mercat en les millors condicions per a la sostenibilitat dels projectes.
Un estudi de l’Institut Cerdà identifica oportunitats … Llegir-ne més
La consellera d’Educació i Formació Professional, Esther Niubó, ha participat en el Patronat de la Fundació Albir i ha defensat la necessitat de preservar la flexibilitat d’un model educatiu que ofereix noves oportunitats als joves i s’adapta a les seves necessitats. Fotografies: Ter.net / Arnau Casals…. Llegir-ne més



