Punts d’atenció Reempresa

Els diferents punts d’atenció de la comarca d’Osona (Vic, Manlleu i Centelles) donen cobertura oferint el servei a tots els municipis osonencs.

VIC

Creacció, Agència d’emprenedoria, innovació i coneixement
Carrer del Dr. Junyent, 1 08500 Vic
93 881 55 33
reempresa.creaccio@creaccio.cat

CENTELLES

Ajuntament de Centelles (Promoció Econòmica Osona Sud-Alt Congost)
Carrer Nou, 11 08540 Centelles
93 881 12 57
osonasud.altcongost@diba.cat

MANLLEU

Ajuntament de Manlleu (Oficina de Promoció Econòmica, OPE)
Plaça Dalt Vila, 1 Planta 3 08560 Manlleu
93 851 50 22
empresa@manlleu.cat

El projecte europeu Proxterra, del qual Creacció és soci, llança Proxterra Hub, una plataforma digital destinada a optimitzar els intercanvis de productes agroalimentaris entre Catalunya i els territoris francesos dels Pirineus. Aquesta eina innovadora permet coordinar millor els fluxos logístics, assegurar els intercanvis comercials … Llegir-ne més

La trobada va servir per abordar l’estat dels estudis informatius, el futur paper de Torelló com a capçalera de serveis, la connexió amb el corredor mediterrani i les millores pendents al tram nord.

L’Oficina Tècnica de l’R3 es va reunir el passat divendres, 3 de … Llegir-ne més

Empreses i entitats del territori han compartit experiències i solucions per facilitar l’accés als llocs de treball, reduir emissions i avançar cap a models de mobilitat més eficients.

Aquest dilluns al matí, 29 de juny, ha … Llegir-ne més