Punts d’atenció Reempresa

Els diferents punts d’atenció de la comarca d’Osona (Vic, Manlleu i Centelles) donen cobertura oferint el servei a tots els municipis osonencs.

VIC

Creacció, Agència d’emprenedoria, innovació i coneixement
Carrer del Dr. Junyent, 1 08500 Vic
93 881 55 33
reempresa.creaccio@creaccio.cat

CENTELLES

Ajuntament de Centelles (Promoció Econòmica Osona Sud-Alt Congost)
Carrer Nou, 11 08540 Centelles
93 881 12 57
osonasud.altcongost@diba.cat

MANLLEU

Ajuntament de Manlleu (Oficina de Promoció Econòmica, OPE)
Plaça Dalt Vila, 1 Planta 3 08560 Manlleu
93 851 50 22
empresa@manlleu.cat

Proxterra, projecte europeu del qual forma part Creacció, va estrenar fa uns mesos un Espai de Recursos en línia amb solucions pràctiques per a l’agricultura, la ramaderia i la indústria agroalimentària. Es tracta d’una caixa d’eines d’accés fàcil i gratuït pensada per ajudar … Llegir-ne més

Dues sessions de treball han permès analitzar el pes del sector al territori, identificar-ne els principals reptes i començar a definir un full de ruta conjunt per reforçar-ne la competitivitat.

Els dies 9 i 10 de juliol … Llegir-ne més

Quan arriba el moment de la jubilació i no hi ha relleu generacional, molts negocis viables s’enfronten a un repte decisiu: trobar algú que en garanteixi la continuïtat. En el cas de Cristalbox Vic, aquest relleu ha arribat de la mà de tres persones … Llegir-ne més