Punts d’atenció Reempresa

Els diferents punts d’atenció de la comarca d’Osona (Vic, Manlleu i Centelles) donen cobertura oferint el servei a tots els municipis osonencs.

Creacció, Agència d’emprenedoria, innovació i coneixement
Carrer del Dr. Junyent, 1 08500 Vic
93 881 55 33
reempresa.creaccio@creaccio.cat
Ajuntament de Centelles (Promoció Econòmica Osona Sud-Alt Congost)
Carrer Nou, 11 08540 Centelles
93 881 12 57
osonasud.altcongost@diba.cat
Ajuntament de Manlleu (Oficina de Promoció Econòmica, OPE)
Plaça Dalt Vila, 1 Planta 3 08560 Manlleu
93 851 50 22
empresa@manlleu.cat
“Reempresa ha estat una oportunitat per aconseguir feina a l’edat que tinc”

“Reempresa ens ha donat tranquilitat i seguretat en el procés de cessió, orientant-nos a totes dues”

“Volia que la meva empresa seguís amb l’activitat i no deixar els clients a l’estacada, Reempresa m’ha posat en contacte amb les persones que m’han aportat aquesta continuïtat”

El projecte de transició energètica local, renovable i participatiu liderat per l’Agència Local de l’Energia d’Osona, ha aconseguit reduir el consum energètic municipal en un 15% a través de cooperatives energètiques i instal·lacions de plaques fotovoltaiques. El guardó reconeix accions d’energia sostenible i el guanyador serà escollit mitjançant … Llegir-ne més
L’esdeveniment ha permès realitzar més de 2.700 entrevistes de feina per cobrir gairebé 1.000 vacants i ha posat de manifest la bona connexió entre el talent local i el teixit empresarial de la comarca. Les entitats organitzadores, la Cambra de Comerç de Barcelona a Osona, l’Ajuntament de … Llegir-ne més
L’automatització de l’alimentació en el boví de llet, el vallat virtual i el monitoratge intel·ligent del ramat centraran dues sessions tècniques adreçades al sector ramader d’Osona.
Osona Biocircular organitza dues jornades dedicades a la digitalització del sector agrari, amb l’objectiu d’acostar … Llegir-ne més



