El programa “Creixement de vendes” de Creacció, destinat a empreses agroalimentàries que volen enfortir l’estratègia comercial i obrir nous canals i clients, s’ha iniciat aquest dijous, 16 d’octubre, a l’espai Crea de Casa Convalescència, a Vic.
El programa està dissenyat perquè, al final del recorregut, les empreses disposin d’un pla d’acció a mida, eines pràctiques i contactes clau per convertir les oportunitats en vendes reals a curt i mitjà termini.
En aquesta edició hi participen 7 agroproductors d’Osona i el Lluçanès, amb propostes molt diverses: El Serradet de Barneres, ovelles i formatges (Sant Martí Sescorts), Mas Vinyoles, vedella (Centelles); 100% Conill, conill (La Torre d’Oristà); Cansaladeria Puigdollers (Tona); La Lola, galetes sense gluten (Centelles); Aubracs del Sorreigs, vedella (Sobremunt); i Grillco, grills (Seva).
Un itinerari pràctic, amb acompanyament expert
L’oferta combina formació, coneixement aplicat, seguiment i bones pràctiques, així com tutoria, coaching i assessorament individual per aterrar els aprenentatges a la realitat de cada projecte.
Hi ha un total de cinc experts que es faran càrrec de la formació i l’acompanyament als participants: Laia Oms, acceleradora d’empreses i consultora d’innovació; Carme Sáez, consultora en estratègia, innovació i màrqueting; Xavier Framis, consultor en vendes B2B; Elisabeth Bach, experta en consolidació de micropymes; i Laia Casadevall, experta en comunicació.
Els objectius del programa són aquests:
- Explorar i aprofitar nous canals de venda.
- Definir objectius comercials realistes i alineats amb la capacitat de l’empresa.
- Construir relat de marca i vendes potent.
- Connectar amb agents clau del sector per generar oportunitats.
- Implementar accions concretes per incrementar vendes a curt i mitjà termini.
Les sessions es portaran a terme fins al 27 de novembre de 2025, amb trobades grupals els dijous, de 10.00 a 13.00 h, a l’Espai Crea. Les sessions individuals (assessorament, coaching i tutoria) s’acorden amb cada participant i els experts.
Una visió de mercat, a la primera sessió
La sessió inaugural ha anat a càrrec de Lali Oms i s’ha centrat en la visió de mercat, revisant tendències i requeriments dels diferents canals de venda i identificant on hi ha més oportunitats.
Els participants han sortit amb una visió clara i uns valors inicials que guiaran tot aquest procés de creixement comercial.
