L’Edge Day et porta una tarda carregada de connexions interessants

Arriba l’edició d’estiu d‘Edge Day, un esdeveniment que t’ajuda a entendre com evolucionen els negocis a la xarxa i que et conecta amb persones que passen a l’acció. Tecnologia, continguts digitals, IA, branding&marketing i un afterwork.

Dijous 20 de juny
De 18 a 22h
Casa Ricart, Vic

L’Edge Day posa el focus en l’experiencia professional de persones que exploren l’evolució del món digital per fer canvis als seus negocis o construir-ne de nous.
No hi trobaràs fórmules màgiques ni presentacions tendencioses.
Si que hi trobaràs un debat obert que parteix d’una experiència professional destacable que pretén que et facis noves preguntes.

Preguntes com ara:

Com es relacionen algunes marques amb nous públics tant particulars com la generació Z o els millenials? Com s’hi relaciona la teva empresa? ho fa?
Com estan evolucionant els models de noegoci, tant digitals com tradicionals, al ritme de la tecnologia? i com ho faran amb la irrupció de la IA? com afecta a la teva empresa?
Com funciona el mercat dels continguts digitals i quina influencia té en les empreses d’altres sectors? com modifica l’opinió dels consumidors o fins i tot la indústria? afecta la relació que tens amb els teus clients?

Vine, fes-te preguntes i connecta’t a persones interessants.

Persones que passen a l’acció…

Persones com David Poblador, que va construir i dirigir l’equip d’enginyeria d’Spotify i que coneix molt bé què vol dir emprendre en projectes basats en tecnologia.

Com en Sergi Alcàzar, un fotògraf que va assumir el repte de connectar la marca d’una jove startup, Tattoox, amb les exigències del mercat de la GenZ i els millenials.

O com la Núria Coll, la creadora de Soycomocomo o Comocomofoods, unes de les comunitats més grans del sector de la salut i l’alimentació i exemples de referència de com construir una marca i un model de negoci basat en els continguts de qualitat.


AGENDA

18 hCom es treballa una marca per a genZ i milenials?

Amb Sergi Alcàzar, Enric Rubio i Guillem Soldevila.

Sergi Alcàzar és consultor de branding, director creatiu i fotògraf especialitzat en la creació de continguts per fer créixer marques de nova generació. Ha estat el responsable del brand management de Tattoox, una startup que viu en l’ecosistema de millennials i genZ, i ens compartirà les exigències de dialogar amb aquests públics.

19 hBuilding Something New, amb David Poblador

Amb David Poblador, Jordi Font i Carles Núñez.

Durant 11 anys, David Poblador ha estat el responsable de l’equip d’enginyeria d’Spotify on va entrar quan l’startup tenia només 4 anys. Abans ja havia fundat una empresa i havia liderat equips al grup Intercom i a Flumotion. Després de més de 11 anys a Spotify i d’una etapa al món de la inversió, ara està enfocat en “algo nou”. Ens compartirà la seva experiència, visió i evolució del sector digital.


20 hFer créixer una empresa de continguts digitals, amb Núria Coll

Amb Núria Coll, Pol Rodríguez i Maria Macià.

Núria Coll és periodista, empresària i CEO de la Comunitat Soycomocomo i Comocomofoods. Amb més de 10 anys d’experiència coneix com poques persones què vol dir fer créixer una empresa basada en la creació i distribució de continguts al canal digital. Ens parlarà de la seva trajectòria, de com evoluciona aquest mercat i de les tendències que han de marcar-ne el futur.

21 h – Afterwork

l’EdgeDay tancarà el programa amb un afterwork curat per l’agència Rubio i Clotet que oferirà un marc perfecte per creuar opinions amb els convidats, fer xarxa i donar la benvinguda a l’estiu com cal.

ESDEVENIMENT CONVIDAT OFF – EDGE

17 h – Workshop sobre Qualitat de Sofware amb SeidorOpenTrends

L’EdgeDay també acollirà una sessió sobre Qualitat de Software que, de la mà de Carles Villar i Albert Baucells de SeidorOpenTrends, compartiran la seva visió sobre els elements clau per garantir la qualitat en els projectes de desenvolupament.

14 de juny de 2024