Elisabet Baurier

Elisabet Baurier es dedica a la comunicació creativa des de 2010. Primer va començar l’Elisabet i el 2019 es va incorporar la Júlia. Dissenyen i executen plans de comunicació per a les marques i generen continguts escrits per a tot tipus de suports, especialment digitals. L’objectiu: “Ajudar a les empreses a construir el seu propi relat i a transmetre’l amb el to i llenguatge òptims”.

 

-Com us ha impactat la pandèmia i quina estratègia d’adaptació heu aplicat?

El primer confinament ens va suposar haver de teletreballar durant mesos des de casa. Vam aprendre a organitzar-nos en la distància utilitzant eines digitals i ens va funcionar bé. Des d’aleshores el nostre ritme de treball és elevat. Per sort, els nostres clients segueixen apostant per la comunicació com a eina indispensable per arribar als seus públics. Un dels projectes en els quals estàvem vinculades va aturar-se, però en van sortir de nous i en aquest sentit estem molt contentes. Valorem molt positivament que les reunions virtuals hagin arribat per quedar-se. Ens agilitzen molt la feina i eviten desplaçaments que abans eren gairebé obligatoris.

 

-Com encareu el futur respecte al vostre projecte?

De moment amb optimisme. Col·laborem amb equips de professionals i empreses d’àmbits molt diversos amb els que tenim diferents projectes en curs. La majoria de marques s’estan reinventant i nosaltres les ajudem a trobar noves formes de comunicar-se amb els seus clients, més enllà dels canals i mètodes tradicionals amb els que ho havien fet fins ara. Es tracta de que tinguin un discurs fluid que s’adapti a les noves situacions que estem vivint.

 

-Què creieu que canviarà per sempre arran de la pandèmia?

La forma d’entendre el teletreball com una eina compatible amb el treball presencial. La pandèmia també ha fet que les empreses canviïn la seva visió de la comunicació: la gran majoria s’han adonat que han d’invertir en aquest camp per guanyar visibilitat i arribar als seus públics. Els canals digitals -webs, botigues online, xarxes socials, newsletters, etc.- han substituït les fires, les visites comercials i tot tipus d’esdeveniments presencials que ja mai més seran iguals.

4 de novembre de 2020